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A Co-evolution Model of Network Formation and Content Generation
五十嵐未来, 照井伸彦, 佐藤忠彦
第19回日本統計学会春季集会 2025年3月8日
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How Do Consumers Respend to Chatbot Anthropomorphism on a Cosmetic EC Website
Mirai Igarashi, Shohei Hasegawa, Hiroshi Onishi, Osamu Sakai
46th ISMS Marketing Science Conference 2024年6月27日
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A Co-evolution Model of Network Formation and Content Generation on Social Reading Platform
五十嵐未来, 照井伸彦, 佐藤忠彦
日本マーケティングサイエンス学会 2024年6月9日
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ガウス過程を用いたコンテンツ生成および消費モデルの構築
五十嵐未来, 照井伸彦, 佐藤忠彦
第24回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計 2024年3月25日
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ユーザーごとの動的異質性を考慮したコンテンツ生成および消費行動モデルの構築
五十嵐未来, 照井伸彦
2023年度統計関連学会連合大会 2023年9月4日
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A Coevolution Model of Network Formation and Content Generation on Social Reading Platform
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
64th ISI World Statistics Congress 2023年7月17日
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A Co-evolution Model of Network Formation and Content Generation
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
45th ISMS Marketing Science Conference 2023年6月10日
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Identifying Influential Users by Topic in User-Generated Image Content
Mirai Igarashi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
44th ISMS Marketing Science Conference 2022年6月16日
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ソーシャルメディア上の社会的影響力を考慮した動的トピックモデルによるコンテンツ推薦
五十嵐未来, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, 照井伸彦
日本マーケティングサイエンス学会 2021年12月4日
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ソーシャルメディア上の影響力を考慮した動的トピックモデル
五十嵐未来, 照井伸彦, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan
統計関連学会連合大会 2021年9月7日
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A Dynamic Topic Model For Finding Influential Users On Social Media
Mirai Igarahshi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
43rd ISMS Marketing Science Conference 2021年6月4日
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Topic Model with Dynamic Hierarchical Structure Considering Social Influence
五十嵐未来, 照井伸彦
第21回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計 2021年3月26日
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A Dynamic Topic Model for Social Influence of User Generated Contents on Social Media
Mirai Igarashi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
Webinar of Bayesian Econometrics 2020年11月28日
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Beyond the Bag-of-words: Customer Review Analysis Using Word Embedding Model Considering Text Topics and Sentiments
Mirai Igarashi, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
42nd ISMS Marketing Science Conference 2020年6月13日
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A Model for Social Influence on Topic of Users Contents Generating Behavior
Mirai Igarashi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
International Workshop on Marketing and Data Science 2019年12月6日
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Identifying Topic-based Communities by Combining Social Network Data and User Generated Content
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
Marketing Dynamic Conference 2019年6月6日
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A model for community detection considering user-generated-contents and allowing the mixed membership
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
Tohoku-UAE Joint Workshop 2019年3月5日
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トピックモデルによるソーシャルネットワーク分析
五十嵐未来, 照井伸彦
統計関連学会連合大会 2018年9月11日
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A Model for Detecting Influencers in Social Media
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
40th ISMS Marketing Science Conference 2018年6月15日
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ソーシャルメディア上のテキスト情報を考慮したインフルエンサー検出モデル
五十嵐未来, 照井伸彦
日本マーケティングサイエンス学会 2018年6月2日
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ソーシャルメディアを利用したインフルエンサー検出モデル
五十嵐未来, 照井伸彦
第19回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計 2018年3月29日
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Network Analysis of Social Media and Detection of Influencer
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
International Workshop on Bayesian Econometric Analysis 2017年11月25日
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ソーシャルメディアを用いた経済指標開発
五十嵐未来, 李銀星, 石垣司, 照井伸彦
高次元・高頻度データのベイズ計量経済分析 2017年2月7日