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A Co-evolution Model of Network Formation and Content Generation
五十嵐未来, 照井伸彦, 佐藤忠彦
第19回日本統計学会春季集会 2025/03/08
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How Do Consumers Respend to Chatbot Anthropomorphism on a Cosmetic EC Website
Mirai Igarashi, Shohei Hasegawa, Hiroshi Onishi, Osamu Sakai
46th ISMS Marketing Science Conference 2024/06/27
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A Co-evolution Model of Network Formation and Content Generation on Social Reading Platform
五十嵐未来, 照井伸彦, 佐藤忠彦
日本マーケティングサイエンス学会 2024/06/09
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ガウス過程を用いたコンテンツ生成および消費モデルの構築
五十嵐未来, 照井伸彦, 佐藤忠彦
第24回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計 2024/03/25
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ユーザーごとの動的異質性を考慮したコンテンツ生成および消費行動モデルの構築
五十嵐未来, 照井伸彦
2023年度統計関連学会連合大会 2023/09/04
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A Coevolution Model of Network Formation and Content Generation on Social Reading Platform
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
64th ISI World Statistics Congress 2023/07/17
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A Co-evolution Model of Network Formation and Content Generation
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
45th ISMS Marketing Science Conference 2023/06/10
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Identifying Influential Users by Topic in User-Generated Image Content
Mirai Igarashi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
44th ISMS Marketing Science Conference 2022/06/16
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ソーシャルメディア上の社会的影響力を考慮した動的トピックモデルによるコンテンツ推薦
五十嵐未来, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, 照井伸彦
日本マーケティングサイエンス学会 2021/12/04
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ソーシャルメディア上の影響力を考慮した動的トピックモデル
五十嵐未来, 照井伸彦, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan
統計関連学会連合大会 2021/09/07
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A Dynamic Topic Model For Finding Influential Users On Social Media
Mirai Igarahshi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
43rd ISMS Marketing Science Conference 2021/06/04
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Topic Model with Dynamic Hierarchical Structure Considering Social Influence
五十嵐未来, 照井伸彦
第21回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計 2021/03/26
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A Dynamic Topic Model for Social Influence of User Generated Contents on Social Media
Mirai Igarashi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
Webinar of Bayesian Econometrics 2020/11/28
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Beyond the Bag-of-words: Customer Review Analysis Using Word Embedding Model Considering Text Topics and Sentiments
Mirai Igarashi, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
42nd ISMS Marketing Science Conference 2020/06/13
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A Model for Social Influence on Topic of Users Contents Generating Behavior
Mirai Igarashi, Kunpeng Zhang, P. K. Kannan, Nobuhiko Terui
International Workshop on Marketing and Data Science 2019/12/06
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Identifying Topic-based Communities by Combining Social Network Data and User Generated Content
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
Marketing Dynamic Conference 2019/06/06
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A model for community detection considering user-generated-contents and allowing the mixed membership
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
Tohoku-UAE Joint Workshop 2019/03/05
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トピックモデルによるソーシャルネットワーク分析
五十嵐未来, 照井伸彦
統計関連学会連合大会 2018/09/11
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A Model for Detecting Influencers in Social Media
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
40th ISMS Marketing Science Conference 2018/06/15
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ソーシャルメディア上のテキスト情報を考慮したインフルエンサー検出モデル
五十嵐未来, 照井伸彦
日本マーケティングサイエンス学会 2018/06/02
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ソーシャルメディアを利用したインフルエンサー検出モデル
五十嵐未来, 照井伸彦
第19回ノンパラメトリック統計解析とベイズ統計 2018/03/29
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Network Analysis of Social Media and Detection of Influencer
Mirai Igarashi, Nobuhiko Terui
International Workshop on Bayesian Econometric Analysis 2017/11/25
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ソーシャルメディアを用いた経済指標開発
五十嵐未来, 李銀星, 石垣司, 照井伸彦
高次元・高頻度データのベイズ計量経済分析 2017/02/07